Začetek


Hej,


no pa začnimo z mojo prvo objavo na tem blogu. Ko to pišem, se mi čez usta razlega veliki nasmeh, saj je to nekaj, kar sem si vedno želela. In to se končno uresničuje…


Astra je moj vzdevek, saj je zame tako edinstven, kot sem jaz. 


Za naslednje objave imam veliko idej, želim napisati sezname top 3 oziroma naj 3, pa napisati en Q&A, pa kakšen recept ali pa outfit deliti z vami. Še prej pa se naj vam predstavim…


Letos sem zaključila osnovno šolo in naslednje šolsko leto, bolj natančno čez 25 dni, se odpravljam na gimnazijo. Hmm, v kaj sem se podala, se sprašujem že cele počitnice. Je bila moja odločitev pravilna, ali pa sem se morda napačno odločila. Še 25 dni in bom to videla. 


Po končani gimnaziji želim študirati medicino, kakšne vrste zdravnica želim postati, pa še nevem čisto natančno. Enkrat me bolj mika to, da bi se specializirala v pediatrijo, drugič po kakšni dobri kriminalki pa v patologijo. Še sreča, da imam še čas.


Moje življenjsko vodilo je, da se z dobro voljo, pozitivno energijo in upanjem doseči še tako nedosegljive sanje, saj je življenje brez sanj kot življenje brez smisla. Poleg tega pa se trudim biti vedno prijazna do vseh, nasmejana in ohranjati pozitivo, saj le tako lahko živiš dobro življenje. 


Poleg tega sem po mojem največji knjižni molj, ki ga boste kdaj spoznali, saj večino svojega prostega časa tičim nekje s knjigami. V svojem prostem času tudi igram kitaro, plešem, pečem, gledam serije in sem tabornica.        


Zelo rada tudi potujem, saj potovanja širijo obzorja in ti dajo popolnoma drugačen pogled na svet. Letos novembra se odpravljam že na 6. križarjenje s svojo družino in potem nameravam spisati potopis našega križarjenja po Evropi. 


No, to je tudi večina stvari o meni. Ajaa pa še nekaj…


Sem oseba, ki se konstantno nesrečno zaljublja. 


Za Q&A vprašanja vas prosim, da jih napišete v komentar ali pa meni na moj gmail: astras.dreamlife@gmail.com

never stop dreaming 
Astra


Komentarji

  1. Res lepa objaba za začetek. Tudi jaz bom šla v prvi letnik na gimnazijo septembra. Ampak nisem prepričana, da sem se prav odločila... Tudi jaz pišem blog. Bom vesela, če se kdaj oglasiš še na mojem blogu, če ti bo dolgčas: myblogasarosemarieblue.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

3 naj: serije