3 naj: serije


Hej hoj, le še 21 dni do začetka pouka.


Pomojem je z mano nekaj narobe, saj se tega zelo veselim. Zelo se veselim, da bom postala dijakinja prvega letnika gimnazije in ponovno padla v neko rutino, ki jo bom ohranjala skozi celo šolsko leto.


Danes bom govorila o treh najljubših serijah.

1. Riverdale


Kaj se zgodi, ko se v majhen miroljubnem mestu zgodi umor?


Skrivnosti se ponavadi skrivajo na mestih, kjer bi jih najmanj pričakovali.


Omg, to je serija leta. Včeraj je tudi prejela teen choice award za najboljšo dramko TV- serijo. Serija je sestavljena iz treh sezon, četrta pride oktobra in je nekaj najboljšega, kar sem kdaj gledala.


2. The Vampire Diaries


1 punca in 2 brata, ki ljubita to punco


Če začnete to serijo gledati danes, boste po moje končali do začeta pouka, a boste gledali vsak dan 24 ur, ker ima serija ker 8 sezon. Meni, ki mi je všeč nadnaravno mi je bila zelo všeč, obvezno pa priporočam tudi nadaljevalni seriji The originals in Legacies.


3. Once upon a time


Mogoče pa pravljice zares obstajajo….


Emma Svan, ženska, ki ne verjame v pravljice, sledi svojemu sinu v Stoorybrooke, kjer čarovnija morda še obstaja. Njen sin verjame, da je vsaka oseba v tem mestu lik iz pravljice. 


Kaj pa če ima prav?


7 sezon magije, ki prebudi otroka v sebi.

never stop dreaming
Astra

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Začetek